Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a rendelési adatok bizonyítják), ráutaló magatartással tett jognyilatkozattal jön létre, nem minősül írásbeli szerződésnek. A szerződés magyar nyelven íródik, és nem utal magatartási kódexre. A webshop működésével, a megrendelési és szállítási folyamattal kapcsolatos kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésre.
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) hatálya kiterjed a Szolgáltató weblapján (https://sinkoangi.hu/) és aldomainjein keresztül létrejött minden jogviszonyra, beleértve:
- Online tanfolyamok vásárlását, előfizetését és azokhoz való hozzáférést,
- Személyes és online konzultációk megrendelését,
- Az ÉletmódMátrix és Bél-Harmónia program megrendelését,
- A tanfolyamokhoz ajándékba járó fizikai termékek kézbesítését.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető, letölthető és kinyomtatható a következő weboldalon: https://sinkoangi.hu/aszf.
Definíciók:
- Felhasználó: Bármely természetes személy, jogi személy vagy szervezet, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi és a Szolgáltatóval szerződést köt.
- Fogyasztó: Olyan Felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
- Vállalkozás: Olyan Felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljár.
- Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, és vele szerződést köt.
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató neve: Clear Power Team kft.
A szolgáltató székhelye: 1027 Budapest, Bem József utca 6. fsz. 3.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: szia@sinkoangi.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma: 01-09-398038
A szolgáltató adószáma: 27790120-2-41
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve / engedélyező hatóság és engedély szám (ha van): Fővárosi Törvényszék
A szolgáltató telefonszáma: +36307107629
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:WPX - K Media Tech (owner of WPX) BG 202249002 - #13, 20th April Street, Sofia 1000, Bulgaria - info@wpx.net
2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel az alábbi jogszabályokra:
- Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény, „Ptk.”)
- Elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló törvény (2001. évi CVIII. törvény, „Elker. tv.”)
- Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendelet (45/2014. (II.26.) Korm. rendelet)
A szakmai szolgáltatásokra (pl. életmód-konzultációs és oktatási szolgáltatások, online konzultációk) a vonatkozó ágazati jogszabályok az irányadók.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is érvényesek.
2.2. Jelen ÁSZF 2022. június 23. napjától hatályos, és visszavonásig érvényben marad.A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, amelyet a weboldalon közzétesz, és a regisztrált vagy korábban vásárló Felhasználókat e-mailben értesíti.
A módosítások nem vonatkoznak visszamenőlegesen a már megkötött szerződésekre.
2.3. Szerzői jogi védelem
2.3.1. A https://sinkoangi.hu/ weboldal teljes tartalma szerzői jogi védelem alatt áll.A védett tartalmak közé tartoznak többek között:
- szövegek, cikkek, blogbejegyzések, termékleírások,
- képek, grafikák, arculati elemek,
- videós tanfolyamok, online előadások, letölthető segédanyagok, munkafüzetek,
- egyéb oktatási és digitális tartalmak,
- a weboldal megjelenési formája és vizuális elrendezése.
2.3.2. Tilos ezen tartalmak:
- másolása, terjesztése, nyilvánossághoz történő közvetítése,
- bármilyen módon való publikálása, továbbértékesítése, átdolgozásaa Szolgáltató előzetes írásos engedélye nélkül.
2.3.3. Tilos továbbá:
- a weboldal tartalmának adaptálása vagy visszafejtése,
- az online tanfolyamokhoz, letölthető anyagokhoz való jogosulatlan hozzáférés,
- bármilyen automatizált eszköz (bot, crawler) alkalmazása, amely a weboldalt indexeli vagy módosítja.
A tanfolyamokhoz és egyéb digitális tartalmakhoz való hozzáférés kizárólag a vásárló személyes használatára szól, harmadik féllel való megosztása, továbbadása szigorúan tilos!
2.4. Szerzői jogsértés következményei
2.4.1. Amennyiben a Felhasználó megsérti a szerzői jogokat (pl. engedély nélkül másolja, terjeszti, publikálja, értékesíti a tanfolyam vagy segédanyag tartalmát), úgy kötbérfizetési kötelezettsége keletkezik.
A kötbér összege:
- Képenként: bruttó 60.000 Ft
- Szavanként: bruttó 20.000 Ft
- Minden jogsértő nap után: bruttó 40.000 Ft/nap
2.4.2. A szerzői jogsértés közjegyzői ténytanúsítással kerül rögzítésre, amelynek költségét a jogsértő fél viseli.
2.4.3. A kötbér minden megkezdett 7 nap után újra felszámításra kerül, egészen addig, amíg:
- a jogsértő magatartás nem szűnik meg, vagy
- a Felhasználó hitelt érdemlően nem igazolja, hogy a jogsértő másolatokat megsemmisítette.
2.4.4. A kötbér nem mentesíti a Felhasználót a szerzői jogsértésből eredő egyéb polgári vagy büntetőjogi felelősség alól.
2.5. Felelősségi nyilatkozat
2.5.1. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan weboldalakon közzétett termékek és szolgáltatások adásvételéért, amelyek nem tartoznak a Szolgáltató működési körébe, és amelyeket nem a Szolgáltató üzemeltet.
2.6. A Szolgáltatás jellege (Felelősségkizáró nyilatkozat)
Felhasználó a szolgáltatás megrendelésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató által nyújtott programok (beleértve, de nem kizárólagosan az ÉletmódMátrix™ programot, az étrend terveket és a konzultációkat) életmódot támogató, oktatási és mentorálási programok, és nem minősülnek egészségügyi szolgáltatásnak, orvosi diagnózisnak vagy kezelésnek.
A programokban használt tesztek életmódbeli mutatókat (pl. a sejtszintű belső egyensúlyt) mérnek, amelyek fontos indikátorai lehetnek a szervezetben zajló folyamatoknak. A Szolgáltató célja ezen adatok közös, "konyhanyelvű" értelmezése és a Felhasználó táplálkozástudatosságának növelése, nem pedig egy konkrét betegség megállapítása vagy kezelése.
Az ÁSZF elfogadása egyben annak tudomásulvételét is jelenti, hogy bármilyen meglévő egészségügyi panasz vagy diagnosztizált betegség (pl. inzulinrezisztencia, pajzsmirigy probléma, ételallergia stb.) esetén a Szolgáltató programjának megkezdése előtt az elsődleges lépés és felelősség mindig a kezelőorvossal és/vagy dietetikussal való konzultáció. A Szolgáltató programjai és javaslatai nem helyettesítik a szakorvosi ellátást.
3. REGISZTRÁCIÓ / VÁSÁRLÁS
3.1. A szolgáltatás igénybevétele/megrendelése/előfizetése során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződést az arra jogosult fél a bíróság előtt megtámadhatja. Az eredményes megtámadás (pernyertesség) következtében a szerződés a megkötésének időpontjától érvénytelennek minősül, vagy ha az más szerződést leplez, a felek jogait és kötelezettségeit a leplezett szerződés alapján kell megítélni.
3.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok miatt bekövetkező problémákért, így különösen: Hibás e-mail cím esetén a tanfolyamhoz való hozzáférés nem garantált, és a Szolgáltató nem vállal felelősséget az ebből eredő problémákért. Hibás szállítási cím esetén a tanfolyamhoz kapcsolódó fizikai ajándék kiegészítők (pl. munkafüzet, shake, véranalízis eszköz stb.) kézbesítése meghiúsulhat, amelyért a Szolgáltató szintén nem vállal felelősséget. Szolgáltató azonban tájékoztatja a Felhasználót, hogy egyértelmű beazonosítás után a tévesen beírt adatokat javíthatja, hogy a számlázás és szállítás ne ütközzön akadályba.
3.3. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó: Elfelejti a jelszavát, és emiatt nem tud belépni a tanfolyam zárt rendszerébe. Jelszava illetéktelenek számára elérhetővé válik bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból.
4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE ÉS ÁRAK
4.1. A megjelenített termékek és szolgáltatások a webáruházból online, bizonyos esetekben telefonon is megrendelhetők. A termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, bruttó árak (azaz tartalmazzák a törvényben előírt áfát, vagy amennyiben a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő végösszeget jelentik). Az árak nem tartalmazzák a szállítással, fizetéssel kapcsolatos esetleges díjakat. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, kivéve, ha a Felhasználó egyedi csomagolást kér (pl. díszcsomagolás).
4.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti: A tanfolyamok és konzultációk leírását, tartalmát és hozzáférési feltételeit. Az egyes csomagokhoz járó fizikai ajándék kiegészítőket (pl. munkafüzet, shake, véranalízis eszköz). A termékekről és szolgáltatásokról lehetőség szerint fotót vagy illusztrációt jelenít meg.
4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció részleteiről, annak időtartamáról és feltételeiről. A Szolgáltató az akciós árak meghatározásakor jogszerűen jár el, megfelelve a 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM rendelet szabályainak.
4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a webshopban (pl. nyilvánvalóan téves, rendszerhiba miatti irreálisan alacsony ár), akkor a Szolgáltató nem köteles a megrendelést ezen az áron teljesíteni. Ilyen esetben a Szolgáltató jogosult az ajánlatot visszautasítani és felajánlhatja a megrendelőnek az általa helyesnek tartott áron történő visszaigazolást. A Felhasználó szabadon eldöntheti, hogy elfogadja-e az ajánlatot vagy eláll a vásárlástól.
4.5. A tanfolyamokhoz járó fizikai ajándék kiegészítők (pl. munkafüzet, shake, véranalízis eszköz) nem külön termékként, hanem az oktatási szolgáltatás kiegészítéseként kerülnek biztosításra. A vásárló a számlán kizárólag a szolgáltatást fogja feltüntetve látni, a kiegészítő termékek nem szerepelnek külön tételként, mivel azok ajándékként járnak a tanfolyamhoz.
4.6. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a kölcsönösen elfogadott nyilatkozat, akkor nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyből jogok és kötelezettségek fakadnának.
5. RENDELÉS MENETE
5.1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást, vagy regisztrációt követően bejelentkezik a webshopba.
5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt terméket/szolgáltatást kiválasztja, és beállítja annak darabszámát.
5.3. Felhasználó a kiválasztott termékeket/szolgáltatásokat kosárba helyezi. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „Kosár” ikonra kattintva.
5.4. Ha nem kíván további terméket/szolgáltatást vásárolni, ellenőrzi a kosár tartalmát. A „Törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség módosításához a „+/-” ikonokat használhatja.
5.5. Felhasználó megadja a számlázási és szállítási adatokat, majd kiválasztja a fizetési módot.
5.5.1. Fizetési módok
Bankkártyás fizetés (online fizetés, Stripe/PayPal): A leggyorsabb és legbiztonságosabb módja a fizetésnek, amelyet a rendszer azonnal feldolgoz, így a hozzáférés azonnal biztosított.
Átutalás: A Felhasználó a megrendelt szolgáltatások/termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra 3 munkanapon belül köteles átutalni. Az összeg jóváírását követően kerül feldolgozásra a rendelés.
SZÉP és EP kártyás fizetés: Az 5.5.3-as pontban kifejtve.
5.5.2. Szállítási módok és költségek
Digitális termékek (tanfolyam, konzultáció): A hozzáférés online módon történik, szállítási költség nincs.
Fizikai kiegészítők szállítása: (pl. munkafüzet, shake, véranalízis eszköz, egyéb ajándék kiegészítők) az alábbi módokon lehetséges:
| Szállítási mód | Költség (bruttó) |
|---|---|
| Házhoz szállítás előre fizetéssel (DPD/MPL) | 1 990 Ft |
| FoxPost csomagpont online előre fizetés esetén | 1 190 Ft |
| Személyes átvétel Pátyon (telefonos egyeztetés után) | 0 Ft |
| MPL - Csomagautomatába, PostaPontra vagy postára kézbesítve | 1 790 Ft |
5.5.3. SZÉP és Egészségpénztári (EP) kártyás fizetésre vonatkozó rendelkezések
Fizetés SZÉP és Egészségpénztári kártyával kizárólag az adott termék vagy szolgáltatás adatlapján külön jelölten lehetséges. A fizetési lehetőségek szolgáltatásonként eltérhetnek.
A Szolgáltató az alábbi kártyákat fogadja el:
SZÉP Kártyák:
- K&H SZÉP Kártya
- MBH SZÉP Kártya
- OTP SZÉP Kártya
Egészségpénztári kártyák:
- OTP Egészségpénztár
- Prémium Egészségpénztár
- Vitamin Egészségpénztár
- Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár
- Allianz Egészségpénztár
- IZYS Egészségpénztár
A részletes információk, szolgáltatónkénti szabályozások és számlázási adatok megtalálhatók a következő oldalon: Fizetési lehetőségek
Kiemelt tudnivalók SZÉP kártyás fizetés esetén
- A fizetés banki interfészen keresztül történik (online fizetési felületen).
- K&H SZÉP kártyával történő fizetés esetén extra lehetőségként a tranzakció a Szolgáltató által indítható még a K&H szolgáltatói portálján keresztül is, a kártyabirtokos előzetes hozzájárulásával és szükséges adatainak megadásával.
- A fizetés kizárólag azon szolgáltatások esetében lehetséges, amelyek leírásánál ez külön szerepel.
- A Szolgáltató a fizetési tranzakciókat kizárólag a hatályos elfogadói szerződésekben foglaltak szerint bonyolítja le.
Kiemelt tudnivalók Egészségpénztári fizetés esetén
- A szolgáltatások után kiállított számlát minden esetben az adott Egészségpénztár által előírt módon kell kiállítani.
- A pénztártag köteles a vásárláskor megadni a nevét, tagsági azonosítóját, és egyes esetekben a pénztár nevére és címére történő számlázás is szükséges.
- A számlán minden esetben szerepelnie kell:
- A pénztártag nevének
- A szolgáltatás pontos megnevezésének
- A fizetett összegnek
- A pénztártag azonosító számának
- A pénztár nevének és címének (ha az adott EP ezt előírja)
Visszatérítési szabályok SZÉP és EP kártyás fizetés esetén
- A pénzvisszafizetési garancia csak azon termékekre/szolgáltatásokra érvényes, amelyek esetében ez kifejezetten fel van tüntetve, és amelyek a SZÉP vagy EP kártyás fizetési lehetőséggel is elérhetők.
- A garanciális visszatérítések lebonyolítását az adott kártyakibocsátó szabályozása határozza meg, azaz:
- EP kártyával fizetett összeget csak a pénztártag számlájára lehet visszatéríteni, és csak a pénztár jóváhagyásával.
- SZÉP kártyás fizetés esetén a visszatérítés kizárólag az eredeti kártyára vagy a kártyát kibocsátó bank által előírt módon történhet meg, amennyiben az jogilag lehetséges.
Garanciális visszatérítés EP kártyás fizetés esetén:
- A visszatérítést a Pénztár részére kell teljesíteni.
- A Pénztár a visszatérített összeget a pénztártag egyéni számlájára írja jóvá.
- Kötelező a sztornó vagy helyesbítő számla kiállítása.
- A visszatérítés feltételei pénztáranként eltérhetnek, ezért javasoljuk, hogy a pénztártag előzetesen egyeztessen saját pénztárával a visszatérítés lehetőségeiről.
5.6. Végösszeg és teljesítés
A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz, amely a visszaigazoló levélben is megjelenik. A kézbesítés munkanapokon történik 8:00 - 17:00 között. A Felhasználó köteles ellenőrizni a csomag tartalmát és annak épségét az átvételkor.
5.7. Megrendelés elküldése
A megrendelés elküldése előtt a Felhasználó még egyszer ellenőrizheti az adatokat. A "Megrendelés" gombra kattintva véglegesíti a rendelést. A megrendeléshez megjegyzést is fűzhet, vagy egyedi kéréseket e-mailben jelezhet.
5.8. Fizetési kötelezettség tudomásul vétele
A megrendeléssel a Felhasználó tudomásul veszi, hogy 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 15. § és 20. § alapján fizetési kötelezettsége keletkezik.
5.9. Adatbeviteli hibák javítása
A rendelési folyamat során a Felhasználónak lehetősége van a kosár tartalmát módosítani. A rendelés elküldése után is kérhető az adatok javítása e-mailben vagy telefonon.
5.10. Megrendelés visszaigazolása
A Felhasználó a megrendelés leadását követően automatikus visszaigazoló e-mailt kap. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg, a megrendelés érvénytelen, és a Felhasználó mentesül a kötelezettségek alól. Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibás e-mail cím vagy a tárhely telítettsége miatt meghiúsult visszaigazolásokért.
5.11. A szerződés létrejötte
Az automata visszaigazolás nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató egy második e-mailben visszaigazolja a rendelés részleteit és a teljesítés várható idejét.
6. TELJESÍTÉSI FELTÉTELEK
6.1. A megrendelések feldolgozása a beérkezések sorrendjében, munkanapokon, munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de ha ez munkaidőn kívül történik, akkor a következő munkanapon kerül feldolgozásra. A Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikorra várható a megrendelés teljesítése.
6.2. Általános teljesítési határidők
Digitális termékek és tanfolyamok: A hozzáférés online módon történik, és automatikusan biztosított a fizetés teljesítését követően. Fizikai kiegészítők szállítása: A szerződés létrejöttétől számított 2-4 munkanapon belül történik.
6.3. Tulajdonjog átruházása
Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató köteles a szolgáltatást nyújtani, a Felhasználó pedig köteles a vételárat megfizetni és a szolgáltatást/terméket igénybe venni. Fontos: A tanfolyamok esetében a Felhasználó digitális hozzáférést kap, nem válik tulajdonosává az oktatási anyagoknak, azokat kizárólag saját célra használhatja.
6.4. Kárveszély átszállása (fizikai kiegészítők esetén)
Ha a Szolgáltató vállalja a termék eljuttatását a Felhasználóhoz, a kárveszély akkor száll át, amikor a Felhasználó vagy az általa kijelölt harmadik személy átvette a terméket. Ha a Felhasználó maga bíz meg egy fuvarozót (pl. saját futárszolgálatot), a kárveszély a fuvarozónak való átadáskor száll át.
6.5. Késedelmes teljesítés és elállási jog
Ha a Szolgáltató késedelembe esik, a Felhasználó jogosult póthatáridőt szabni. Ha ezen belül sem teljesít a Szolgáltató, a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül is jogosult elállni, ha:a) A Szolgáltató a szerződés teljesítését egyértelműen megtagadta.b) A teljesítés kizárólag egy adott időpontban volt lehetséges, és az időpont elmulasztása miatt a teljesítés okafogyottá vált.
6.6. Nem teljesíthető rendelés esetén
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét nem tudja teljesíteni, köteles erről haladéktalanul tájékoztatni a Felhasználót. Az ilyen esetben a Szolgáltató:
- Haladéktalanul visszatéríti a Felhasználó által már megfizetett összeget.
- Biztosítja a Felhasználó számára, hogy érvényesítse a hibás teljesítés esetére vonatkozó jogait.
6.7. Ha a Felhasználó nem veszi át a fizikai kiegészítőket
Amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített fizikai kiegészítőket (függetlenül a fizetési módtól), akkor szerződésszegést követ el. A Ptk. 6:156. § (1) bekezdése alapján késedelembe esik, és a Szolgáltató jogosult az alábbi költségek érvényesítésére:
- Tárolási költség
- Szállítási költség (beleértve az utánvét költségét is, ha volt ilyen)
Ha a Felhasználó ismételten elmulasztja az átvételt, a Szolgáltató jogi úton érvényesíti az igényét.A jogi eljárás költségeit a Felhasználónak kell viselnie (pl. fizetési meghagyásos eljárás, ügyvédi díjak).
7. ELÁLLÁS JOGA
7.1. Általános rendelkezések
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, valamint a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletszabályozása értelmében a Fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amelyet a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül gyakorolhat.
Ez a jog a jelen szerződés keretében megrendelt szolgáltatásokra és termékekre az alábbiak szerint érvényesíthető.
7.2. Elállási jog digitális tartalmak és szolgáltatások esetén
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom esetében a Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az elállási jog nem gyakorolható, amennyiben:
- A tanfolyamhoz való hozzáférés megkezdődött, vagyis a Fogyasztó az első belépést elvégezte a tanfolyami felületre.
- A szolgáltatás (tanácsadás, mentorálás) teljesítését a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével megkezdtük, és ezzel egyidejűleg nyilatkozott arról, hogy tudomásul veszi: elveszíti az elállási jogát.
7.3. Elállási jog fizikai kiegészítők esetén
Amennyiben a vásárlás részeként fizikai kiegészítők (pl. nyomtatott munkafüzet, fehérje shake, véranalízis teszt eszköze) kerülnek kiküldésre, a Fogyasztó az elállási jogát az alábbi feltételekkel gyakorolhatja:
- A kiegészítő termékeket bontatlan, sértetlen állapotban vissza kell küldeni a Szolgáltató részére.
- Ha a Fogyasztó nem küldi vissza az átvett kiegészítőket, azok értéke levonásra kerül a visszatérítendő összegből.
- A visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli.
7.4. Elállási jog gyakorlásának menete
A Fogyasztó elállási szándékát az alábbi módokon jelezheti:
- Írásban e-mailben vagy postai úton a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.
- Telefonon a megadott ügyfélszolgálati számon.
A termék visszaküldése során a Fogyasztónak a saját költségére kell eljuttatnia az árut a Szolgáltató részére.
7.5. Pénzvisszafizetés és visszatérítési határidők
- Ha a Fogyasztó csak digitális tartalmat vásárolt (pl. a START csomagot), a visszatérítés az elállási igény beérkezésétől számított 14 munkanapon belül történik.
- Ha a Fogyasztó fizikai kiegészítőket is kapott (pl. START + Munkafüzet, VIP, VIP + Vacsora csomag), akkor a visszatérítés a visszaküldött termékek megérkezésétől számított 14 munkanapon belül történik.
- A visszatérítés módja az eredeti fizetési móddal megegyező lesz, kivéve, ha a Fogyasztó más módot kér, amely nem jár számára többletköltséggel.
7.6. 21 napos pénzvisszafizetési garancia (Tartós Fogyás Tanfolyam esetén)
A Szolgáltató önkéntesen vállalja a 21 napos pénzvisszafizetési garanciát a Tartós Fogyás Tanfolyam vásárlói számára. A garancia feltételei:
- Ha a Fogyasztó végigcsinálta az első három hetet, és nem érzi, hogy értéket kapott, kérdés nélkül visszatérítjük a tanfolyam árát.
- A visszatérítés csak a tanfolyam díjára vonatkozik, és nem foglalja magában az esetleges fizikai kiegészítők értékét, kivéve, ha azokat sértetlenül visszaküldi.
- A VIP és VIP + Vacsora csomag esetén a Fogyasztónak választania kell:
- Visszaküldi a fizikai kiegészítőket sértetlen állapotban, vagy
- Az értékük levonásra kerül a visszatérítendő összegből.
A pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez a Fogyasztónak írásban kell jeleznie az elégedetlenségét az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.
7.7. Különleges kizárások az elállási jog alól
Az elállási jog nem gyakorolható az alábbi esetekben:
- Ha a tanfolyamhoz való hozzáférés megkezdődött.
- Ha a szolgáltatás teljesítése (pl. mentorálás, tanácsadás) már megkezdődött.
- Ha a fizikai kiegészítők csomagolása felbontásra került, és az egészségvédelmi vagy higiéniai okokból már nem értékesíthető újra.
8. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
8.1. Hibás teljesítés
A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás vagy a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy a jogszabályban meghatározott minőségi követelményeknek. Nem minősül hibás teljesítésnek, ha:
- A Fogyasztó a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy ismernie kellett a hibát.
- A hiba a Fogyasztó nem rendeltetésszerű használatából ered.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó jogszabályoktól a Fogyasztó hátrányára tér el.
8.2. Kellékszavatosság
8.2.1. Milyen esetben élhet a Felhasználó kellékszavatossági jogával?A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) szabályai szerint.
8.2.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót?A Felhasználó az alábbi jogok közül választhat:
- Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ez lehetetlen vagy aránytalan többletköltséget jelent a vállalkozásnak.
- Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, akkor kérheti:
- az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy
- végső esetben a szerződéstől való elállást.
A Fogyasztó azonnali árleszállítást vagy a szerződés megszüntetését is kérheti, ha:
- A vállalkozás nem vállalja a javítást/kicserélést.
- A hiba ismételten előfordul, annak ellenére, hogy megkísérelték a kijavítást.
- A teljesítési hiba olyan súlyú, hogy azonnali szerződésbontás indokolt.
8.2.3. Meddig érvényesíthető a kellékszavatosság?A Fogyasztó a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb két hónapon belül köteles jelezni.
- Az általános kellékszavatossági jog két évig érvényesíthető.
- Használt termékek esetén a határidő egy év.
- Lejárati idővel rendelkező termékeknél a kellékszavatosság a lejárati idő végéig érvényesíthető.
8.3. Termékszavatosság
8.3.1. Mikor élhet a Fogyasztó termékszavatossági jogával?A termékszavatossági jog akkor érvényesíthető, ha a termék nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek.
8.3.2. Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót?A Fogyasztó kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését.
8.3.3. Meddig érvényesíthető a termékszavatosság?A Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két évig érvényesítheti igényét.
8.3.4. Kivel szemben érvényesíthető a termékszavatosság?
- A gyártóval vagy
- A forgalmazóval szemben.
A gyártó mentesül a felelősség alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- A hiba a gyártáskor nem volt felismerhető.
- A terméket nem üzleti tevékenységként gyártotta.
- A hiba jogszabályi vagy hatósági előírásból ered.
8.4. Jótállás (garancia)
8.4.1. Milyen esetben érvényesíthető?A jótállási kötelezettség az 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján tartós fogyasztási cikkek esetén áll fenn.
A jótállási idő:
- 10 000 – 250 000 Ft közötti érték esetén: 2 év
- 250 000 Ft feletti érték esetén: 3 év
8.4.2. Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót?
- Kijavítás vagy kicserélés
- Árleszállítás vagy a szerződés felbontása, ha a hiba jelentős
- Csere vagy visszatérítés, ha:
- Első javítás után kiderül, hogy a termék nem javítható.
- Háromszori javítás után ismét elromlik.
- 30 napon belül nem sikerül kijavítani a terméket.
A vállalkozás 8 napon belül köteles a cserét elvégezni vagy a vételárat visszatéríteni.
8.4.3. Különleges kizárások a jótállás alólA jótállás nem érvényesíthető, ha:
- A hiba természetes elhasználódásból ered.
- A Fogyasztó a terméket nem rendeltetésszerűen használta.
8.5. Digitális termékek és szolgáltatások garanciája
A Szolgáltató nem vállal jótállást digitális tartalomra és szolgáltatásokra, kivéve, ha:
- A tanfolyamhoz való hozzáférés technikailag akadályozott.
- A Szolgáltató súlyos szerződésszegést követ el.
A Fogyasztó elállási joga nem gyakorolható, ha:
- A digitális tanfolyamhoz való hozzáférést már megkezdte.
- A szolgáltatás (mentorálás, konzultáció) teljesítése már elindult.
9. SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
9.1. A fogyasztót a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint megilletik a szavatossági jogok. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó hátrányára nem lehet eltérni a vonatkozó jogszabályoktól.
9.2. Online tanfolyamok esetén: Ha a vásárló technikai hibát észlel (pl. nem fér hozzá az anyagokhoz), köteles ezt a Szolgáltató elérhetőségein haladéktalanul jelezni. A Szolgáltató a lehető leghamarabb, de legfeljebb 3 munkanapon belül biztosítja a hozzáférést vagy más megoldást kínál.
9.3. Fizikai termékek esetén (pl. munkafüzet, nyomtatott anyagok):
- Ha a termék sérült vagy hibás, a fogyasztó 14 napon belül jelezheti a problémát.
- A Szolgáltató cserelehetőséget vagy pénzvisszatérítést biztosít a termék visszaküldését követően.
- A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli, kivéve, ha a hiba a Szolgáltató hibájából ered.
9.4. A Szolgáltató minden szavatossági igényről írásbeli visszaigazolást küld, és törekszik az ügyintézést a lehető leggyorsabban lezárni.
9.5. A fogyasztónak a szerződéskötést (vásárlást) igazolnia kell (pl. számlával vagy nyugtával).
10. VEGYES RENDELKEZÉSEK
10.1. A Szolgáltató a szolgáltatások teljesítéséhez közreműködőt vehet igénybe. Az általa megbízott közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató teljes felelősséggel tartozik, mintha azt maga követte volna el.
10.2. Ha a jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelennek, jogtalannak vagy érvényteleníthetőnek bizonyul, az nem érinti az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét.
10.3. Ha a Szolgáltató egy adott jogát nem gyakorolja azonnal, az nem jelenti azt, hogy később nem élhet vele. Jogairól csak írásbeli nyilatkozattal mondhat le.
10.4. A Szolgáltató és a Felhasználó a vitás kérdéseket elsődlegesen békés úton próbálják rendezni.
10.5. A Szolgáltató Magyarországon működik és tartja fenn a webshopját. Bár a weboldal külföldről is elérhető, a Felhasználó elfogadja, hogy a magyar jog az irányadó a Szolgáltatóval fennálló jogviszonyára.
Ha a Felhasználó fogyasztónak minősül, akkor az esetleges jogvitákban a fogyasztó belföldi lakóhelye szerinti bíróság az illetékes.
10.6. A Szolgáltató nem alkalmaz indokolatlan területi korlátozást az online elérhető termékekre és tanfolyamokra. A webshop szolgáltatásai minden olyan országban igénybe vehetők, ahol a jogszabályok ezt lehetővé teszik.
10.7. A Szolgáltató a webshopban elfogadott fizetési módokra vonatkozóan nem alkalmaz eltérő feltételeket a Felhasználó állampolgársága, lakóhelye vagy az általa használt pénzforgalmi szolgáltató alapján. Minden Felhasználó azonos feltételekkel fizethet.
10.8. A Szolgáltató megfelel az (EU) 2018/302 RENDELET előírásainak, amely a belső piacon belüli indokolatlan földrajzi alapú korlátozások és diszkrimináció ellen lép fel.
11. PANASZKEZELÉS RENDJE
(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
11.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
11.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):
11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Békéltető testület neve | Békéltető testület székhelye, címe: | Illetékességi terület |
Budapesti Békéltető Testület | BudapestBudapesti Békéltető TestületCíme: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131Fax száma: (1) 488-2186Elnök: Dr. Inzelt Éva VeronikaHonlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu | Budapest |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület | PécsBaranya Vármegyei Békéltető TestületCíme: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422Fax száma: (72) 507-152Elnök: Dr. Bércesi FerencHonlap cím: www.baranyabekeltetes.huE-mail cím: info@baranyabekeltetes.hukerelem@baranyabekeltetes.hu | Baranya vármegye, |
Somogy vármegye, | ||
Tolna vármegye | ||
Borsod-Abaúj-ZemplénVármegyei Békéltető Testület | MiskolcBorsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető TestületCíme: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);501-871 (folyamatban lévő ügyek)Elnök: Dr. Tulipán PéterHonlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.huE-mail cím: bekeltetes@bokik.hu | Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, |
Heves vármegye, | ||
Nógrád vármegye | ||
Csongrád-Csanád VármegyeiBékéltető Testület | SzegedCsongrád-Csanád Vármegyei Békéltető TestületCíme: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellékFax száma: (62) 426-149Elnök: Dr. Horváth KárolyHonlap cím: www.bekeltetes-csongrad.huE-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu | Békés vármegye, |
Bács-Kiskun vármegye, | ||
Csongrád-Csanád vármegye | ||
Fejér Vármegyei Békéltető Testület | SzékesfehérvárFejér Vármegyei Békéltető TestületCíme: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.Telefonszáma: (22) 510-310Fax száma: (22) 510-312Elnök: Dr. Vári Kovács JózsefHonlap cím: www.bekeltetesfejer.huE-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu | Fejér vármegye, |
Komárom-Esztergom vármegye, | ||
Veszprém vármegye | ||
Győr-Moson-Sopron VármegyeiBékéltető Testület | GyőrGyőr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető TestületCíme: 9021 Győr, Szent István út 10/a.Telefonszáma: (96) 520-217Elnök: Dr. Bagoly BeátaHonlap cím: https://gymsmkik.hu/bekeltetoE-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu | Győr-Moson-Sopron vármegye, |
Vas vármegye, | ||
Zala vármegye | ||
Hajdú-Bihar VármegyeiBékéltető Testület | DebrecenHajdú-Bihar Vármegyei Békéltető TestületSzékhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745Fax száma: (52) 500-720Elnök: Dr. Hajnal ZsoltHonlap cím: https://www.hbmbekeltetes.huE-mail cím: bekelteto@hbkik.hu | Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, |
Hajdú-Bihar vármegye, | ||
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye | ||
Pest Vármegyei Békéltető Testület | BudapestPest Vármegyei Békéltető TestületSzékhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.Telefonszáma: +36 1 792 7881Elnök: Dr. Koncz PálHonlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;www.panaszrendezes.huE-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu | Pest vármegye |
11.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében
a) kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy
b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.
11.8. Az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén - az Fgytv. 20. §-ában meghatározott illetékességi szabályok figyelembevételével - valamennyi vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara által működtetett békéltető testület eljárhat.
11.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: https://ec.europa.eu/odr
11.10. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles Fgytv-ben meghatározott tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.
11.11. Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:• az eljáró bíróságot;• a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;• az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;• azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;• a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
12. SZERZŐI JOGOK
12.1. A https://sinkoangi.hu/ weboldal szerzői jogi műnek minősül, így tilos az oldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének
- letöltése,
- többszörözése,
- újra nyilvánossághoz történő közvetítése,
- más módon való felhasználása,
- elektronikus tárolása,
- feldolgozása és
- értékesítése
a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Kivételt képeznek a jogi dokumentumok (ÁSZF, Adatkezelési Tájékoztató), amelyeket a Felhasználó szabadon letölthet és tárolhat.
12.2. A https://sinkoangi.hu/ weboldal tartalmi elemeinek (képi vagy szöveges megjelenések, adatbázisok, vizuális elemek, webdesign, márkajelzések) átvétele és felhasználása kizárólag írásos hozzájárulással és a forrás egyértelmű feltüntetésével lehetséges.
12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, ideértve:
- a weboldal teljes tartalmát,
- a domain-neveit és azokkal képzett másodlagos domain neveket,
- az online tanfolyamok, e-bookok, videós anyagok és egyéb digitális termékek teljes tartalmát,
- az internetes reklámfelületeit és arculati elemeit.
12.4. Tilos:
- a weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptálása vagy visszafejtése,
- a felhasználói azonosítók és jelszavak jogtalan megszerzése vagy használata,
- bármilyen automatizált alkalmazás (pl. webcrawler, bot) használata, amely a https://sinkoangi.hu/ oldalt módosítja, indexeli vagy tömeges adatlekérést végez.
12.5. A https://sinkoangi.hu/ név és a hozzá kapcsolódó márkajelzések szerzői jogi védelmet élveznek, így felhasználásuk a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató előzetes írásos engedélyével történhet.
12.6. Kötbér és jogi következmények jogsértő felhasználás esetén
Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben engedély nélküli felhasználás történik, a Szolgáltató kötbérigényt érvényesít.
A kötbér összege:
- Képenként: bruttó 60.000 Ft
- Szavanként: bruttó 20.000 Ft
- Minden jogsértő nap után: bruttó 40.000 Ft/nap
A szerzői jogi jogsértés esetén a Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, amelynek költségeit szintén a jogsértő fél viseli.
13. ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA ÉS PÉNZVISSZATÉRÍTÉS a 4 hetes online edzéstervre
13.1. 33 napos pénzvisszafizetési garancia – 4 hetes otthoni edzésterv
A Szolgáltató 100%-os elégedettségi garanciát vállal a 4 hetes személyre szabott otthoni edzésprogramra.
- A garancia időtartama: a vásárlástól számított 33 nap.
- Garanciális igény benyújtásának módja: e-mailben vagy a weboldalon megadott elérhetőségek valamelyikén.
- Visszatérítés feltétele: a program elvégzése nem kötelező, de javasolt. A garancia célja, hogy a vásárlók nyugodtan kipróbálhassák a programot.
13.2. Hogyan működik a visszatérítés?
Ha a vásárló bármilyen okból elégedetlen az edzéstervvel, kérdés nélkül visszatérítjük a teljes vételárat (bruttó 3.890 Ft). A pénzvisszatérítési igényt a vásárlás napjától számított 35 napon belül szükséges jelezni.
13.3. A visszatérítés módja
A visszatérítés ugyanazon a fizetési módon történik, mint amelyet a vásárló eredetileg használt. Az összeg visszatérítése legfeljebb 5 munkanapon belül megtörténik.
13.4. Egyéb feltételek
- Ez a 13. pontban megjelölt pénzvisszafizetési garancia kizárólag a 4 hetes otthoni edzéstervre érvényes.
- Más termékekre vagy szolgáltatásokra nem vonatkozik, kivéve, ha az adott termék vagy szolgáltatás adatlapján ezt kifejezetten feltüntetjük.
14. ADATVÉDELEM
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://sinkoangi.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
Budapest, 2025. március 27.
Melléklet:
Elállási nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Clear Power Team Kft., 1027 Budapest, Bem József utca 6. fsz. 3. szia@sinkoangi.hu, +36306314085
Alulírott kijelentem hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére:
Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):
Dátum: év hónap nap